به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
میزان پول سرقت شده از
بانک مشخص نیست؛ پلیس در تعقب دزدان مسلح

 

 همشهری آنلاین:
یک مقام آگاه پلیسی گفت: هنوز میزان پول سرقت شده از بانک صادرات شعبه تهران ویلا مشخص نشده است.

مهر نوشت: این مقام آگاه ادامه داد: پس از اطلاع سرقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله نخستین تیم از ماموران گشت پلیس خود را به محل حادثه در غرب تهران رساندند. در ادامه با حضور تیم‌های مبارزه با سرقت‌های مسلحانه در محل سرقت، تحقیقات گسترده‌ای آغاز شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد سارقان نقابدار با تهدید سلاح موفق به سرقت از بانک شده‌اند اما میزان سرقت هنوز از سوی بانک اعلام نشده و کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: پلیس با کشف سرنخ‌هائی از دزدان فراری تجسس‌های خود در شهر را آغاز کرده که امیدواریم به زودی شاهد دستگیری آنها باشیم. در حال حاضر تحقیقات در مرحله مقدماتی است و نمی‌توان درباره آن اظهار نظر کرد.

وی تاکید کرد: در این سرقت سارقان هیچ شلیکی انجام نداده و استفاده آنها از نقابدار شناسائی چهره شان را با مشکل روبرو کرده است.



[ شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, ] [ 20:52 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید